Tryb składania skarg i wniosków:
1.Pacjent ma prawo do składania skarg i wniosków dotyczących działalności przychodni do:
- Kierownika przychodni
- Ministra Zdrowia
- Narodowego Funduszu zdrowia
- Izby Lekarskiej i Pielęgniarskiej
- Rzecznika Praw Pacjenta
- Rzecznika Praw Obywatelskich
2.Skarga lub wniosek mogą być składane w formie ustnej lub pisemnej codziennie w godzinach pracy przychodni.
3. Kierownik Przychodni prowadzi prowadzi postępowanie wyjaśniające w zgłoszonej sprawie osobiście lub zleca je innej osobie. Składane wyjasnienia mają formę pisemną. Po zakończeniu postępowania Kierownik przesyła zainteresowanej osobie odpowiedź pismem poleconym.
Kierownik Przychodni lek. Wojciech Pacholicki w sprawach skarg i wniosków przyjmuje w poniedziałki w godz. 13.00-14.00
RZECZNIK PRAW PACJENTA:
Bartłomiej Łukasz Chmielowiec
Telefoniczna informacja Pacjenta:
800-190-590
(połączenia bezpłatne z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna: pn. – pt. w godz. 8.00-18.00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
Adres:
ul Płocka 11/13
01-231 Warszawa
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
tel.: (22) 532-82-50
fax: (22) 506-50-64
Mazowiecki Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Delegatura w Radomiu
adres:
ul. Piastowska 4
26-617 Radom
tel.:(48) 670-96-00
fax: (48)670-96-01