Tryb składania skarg i wniosków:

1.Pacjent ma prawo do  składania skarg i wniosków dotyczących działalności przychodni do:

  • Kierownika przychodni
  • Ministra Zdrowia
  • Narodowego Funduszu zdrowia
  • Izby Lekarskiej i Pielęgniarskiej
  • Rzecznika Praw Pacjenta
  • Rzecznika Praw Obywatelskich

2.Skarga lub wniosek mogą być składane w formie ustnej lub pisemnej codziennie w godzinach pracy przychodni.

3. Kierownik Przychodni prowadzi prowadzi postępowanie wyjaśniające w  zgłoszonej sprawie osobiście lub zleca je innej osobie. Składane wyjasnienia mają formę pisemną. Po zakończeniu postępowania Kierownik przesyła zainteresowanej osobie odpowiedź pismem poleconym.

 

Kierownik Przychodni lek. Wojciech Pacholicki w sprawach skarg i wniosków przyjmuje w poniedziałki w godz. 13.00-14.00

RZECZNIK PRAW PACJENTA:

Bartłomiej Łukasz Chmielowiec

Telefoniczna informacja Pacjenta:

800-190-590

(połączenia bezpłatne z tel. stacjonarnych i komórkowych)

czynna: pn. – pt.  w godz. 8.00-18.00

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:

Adres:

ul Płocka 11/13

01-231 Warszawa

e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl

tel.: (22) 532-82-50

fax: (22) 506-50-64

Mazowiecki Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia 

Delegatura w Radomiu

adres:

ul. Piastowska 4

26-617 Radom

tel.:(48) 670-96-00

fax: (48)670-96-01

 

 

 

Scroll to Top